SKRIVET: 2008-07-08, kl 18:36:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Just a game.

grillkväll!

I helgen jobbade jag, både fredag, lördag och söndag från 6.00 till 17.30, det var seegt men gick ändå rätt snabbt!
sen fredagen efter jobbet så var hemma med familjen vi grillade, min bror och min syster kom förbi :) det var trevligt!..
sen lördagen efter jobbet blev det bara att vara hemma och ta de lugnt! kollade på filmer, såg Gone baby gone, den var helt okej! handlade om en tjej som blev kidnappad..sen såg jag en jättebra film! Trade, Hemsk var den handlade om sexhandel, barn som blir kidnappade och säljs till sex. Så var det en pappa som letade efter sin dotter som hade blivit såld av hennes mamma för 10år sen, och nu skulle han leta upp henne så träffar han en ung kille som letar efter sin lillasyster som blev nyss kidnappad. Så dom letar och försöker hitta dom!..så händer det massa, riktigt bra och hemsk!

Nu har jag varit ledig måndag och tisdag, skönt har det varit! har tagit det lugnt varit med några kompisar och så..
Imorgon blir det jobb igen, men då har man något att göra iallafall haha, så segt annars finns inget att göra på en vardag i Växjö!.. så jävla tråkig stad! Alltid samma!..
Jobbar nu till fredag sen ledig helgen :) Då blir det fest med vännerna!, få se kanske ska ut... men är inte så sugen på att dra ut heldre gå på någon hemmafest!.. alltid samma folk ute, tråkigt, så finns det inga roliga ställen typ! aja.. får se hur det blir. Jag är nöjd om jag får träffa Han, hehe egentligen borde jag inte träffa han längre, känns så fel på nått sätt, vill vara med han, men ändå inte.....Veta att det aldrig kommer bli något av det, bara ett spel som vi kommer fortsätta att spela..


It's the way you look that's so irresistable
And it's the way you touch me that's so incredible.
You know exactly what to do to make me stay
You just play the game and all you give me is pretend
Wish that things were different now
What would you do, if I told I was in love with you?
I'm just afraid to know how I really feel about you now,
You don't know what I'm feeling
and the worst thing about loving you
is knowing you don't feel the same.
For you Iam just a game that you like to play.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: