SKRIVET: 2008-07-12, kl 23:02:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

Truth hurts.

Igår satt Sonya och jag hemma hos henne och drack lite sen stack vi till Anna skulle bara förbi en sväng men vi blev kvar där hehe, de va trevligt, satt och snackade och så.. :) sen blev klockan 1 och så skulle vi på den festen vi skulle ha gått på innan, men då hade alla stukit därifrån haha, så vi tänkte gå på en fest på Campus hos en kompis men vi stack till statoil, sen så hörde Han av sig.. och frågade om vi ville komma o festa.. så vi började gå mot Han, så mötte han och en kompis upp oss, men sen så stack Sonya hem... så gick vi till en kompis..men det blev inget mer..
Vid 4, så stack jag hem efter ha bråkat med Han, så störande är han!, börja tjabba igen.. Han säger att han inte bryr sig så varför komentera allt och lägga sig i! så onödigt! bara småsaker hela tiden! Jag vet vad han tycker om mig..Det förklaradehan tydligt en annan gång när vi bråkade, "Du är ingen förhållandetjej utan bara en tjej som alla knullar med.."  När han sa de, tänkte jag han kanske har rätt....ändå har jag fortsätt att träffa han..aja orkar inte bry mig, han får tycka vad han vill!!, fast innerst inne bryr man sig alltid...fattar inte, How could something feel so good when it hurts so bad?!


aja.. ikväll skulle gått till Loft men orkar nog inte, skönare och ligga hemma och kolla på film : )
Innan idag var jag hos syrran, hennes dotter fyllde 4 år :) så var där och firade henne, o just nu sitter hemma och bara ta de lugnt gosar med min lilla katt Kenzo heh :) liten och liten heh han börja bli stor nu, hade hoppas att dom kunde vara kattungar hela tiden.. mkt sötare är dom då ju! :) ska nog snart till en kompis och kolla på film :)

Usch nästa vecka kommer vara så jobbigt, jobb hela veckan och heela helgen med! men sen är jag ledig 3 helger irad :D och veckan efter där så på lördagen ska jag ju till Danmark med Sonya och Ita, shoppa loss! sen blir de nog feest! Söndagen ska kanske till Öland till Hotell Strand, men beror på om jag kommer in, de är nog 20!.. men annars ska dit med 2 av mina systrar sen några till :) köpa drinkbord och bara festa och ha kul!..dom var där förra söndagen.. och halva priset på allt i baren, och massa folk var det! :) så hoppas bara jag kommer in, syrran skulle ringa och se..:) Det kommer bli riktigt kul! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: