SKRIVET: 2008-07-02, kl 23:13:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag.

Det går jättebra på jobbet! :) trivs verkligen, men idag va jag ledig var riktigt sköönt nu när de har varit så fiint väder! hoppas det håller sig så bara..fast mig gör de inte så mycket ska jobba hela helgen ändå hehe..jobbar nu tor,fre,lör,sön från 6 på morgonen till halv 6 på kvällen de kommer bli jobbigt! men de brukar gå snabbt sen är jag ledig månda och tisdag :) får vila ut då hehe..

Jag, Sonya och Ita har bokat en resa nu till Köpenhamn, vi ska åka 8 på morgonen och till 22 och bara shoppa heela dagen! :D

de ska bli kul, komma iväg lite,  och shoppa de är ju aldrig fel! :) ...


Varför ska man alltid falla för han man verkligen inte vill bli kär i? Han som inte bryr sig, han som bara utsidan ser.
Han vill en sak och ingetting mer.  I flera år har det alltid varit en lek mellan oss, som båda har spelat,
men mina känslor har ändras nu, jag föll för han,  det som inte skulle hända.
hur ska jag säga till han?  ska jag ens berätta, eller bara fortsätta spela med?
Han kanske redan vet, men han bryr sig inte....

Vill inte känna som jag gör, för de gör så ont är att veta att Han aldrig kommer känna som jag...
vet inte hur jag ska göra om jag ska gå eller stanna kvar fortsätta och ge de han vill ha ... ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: