SKRIVET: 2008-07-21, kl 16:37:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Middag sen Bio!

Mina fyra systrar och mamma:)



Jobbat nu hela helgen, lite segt att jobba helgerna, jobbar från 6 på morgonen till halv 6 på kvällen.. så rätt segt när de är så länge. Vill ju helst vara ute och träffa kompisarna :) har inte festat med tjejerna på skitlänge för vi jobbar alltid olika tider! =/.. men nu är jag ledig 3 helger i rad :D så då ska jag träffa dom ! så vi kan festa nångång hehe! eller hitta på något iallafall! :)

Söndagen efter jobbet så skulle jag och mina 4 systrar o mamma ut och äta sen gå på bio! :) Vi bara bestämde de dagen innan..blir inte så mkt att vi hittar på saker för alltid nån som inte kan..Men nu kunde alla :)

Vi gick och åt på Akropolis, det var trevligt och jättegod mat!,men hade räckt med förrätten hehe,det var så mkt mat, mådde så illa efter jag hade ätit upp hahah, och sen äta massa godis och läsk på bion. Vi gick och såg den Mamma mia! Riktigt bra och rolig var den! :) Om man tycker om dans och musik och humor så borde ni se den!..
Sen efter bion gick upp till Anna och Sonya så satt, jag,sonya,anna och ita sen några till och drack lite, snackade och så.. det var helt okej! satt ute till halv 4 tror jag de va..:)
Va ju ledig idag :) men imorgon jobb igen! :P men det är bara sköönt, så man har något att göra på dagarna! annars är det så seegt!



Önskar att saker var annorlunda, men nu är det som de är. Går inte att ändra fast jag skulle vilja. Vill gå och lämna allt men varje gång försöker dras jag tillbaka.
Varför? varför ska det vara så?!
När ska leken sluta spelas?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: