SKRIVET: 2008-07-16, kl 14:30:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledig :)


Ledig idag :) så sköönt bara lite segt att det inte finns något att göra.. Anna, vicky har tjattat att
jag ska med till loft ikväll, men jobbar imorgon så tror inte de går, för börjar jobba vid 6 på morgonen..
så kommer va heelt död om jag festar idag hehe.
Han ringde igår..jag visste inte först vem det var för raderade hans nr efter sist jag träffade han när vi bråkade.
men så hörde jag vem det var... det störande var att Han inte hade förväntat sig att jag skulle vara sur, han hade bara tänkt att jag skulle glömma att han kallade mig hora och slängde ut mig..att jag bara skulle förlåta han, jag vet att han inte bryr sig och jag borde inte heller göra det för vet att det aldrig kommer bli något mellan oss men ändå han ska inte kunna behandla mig så och sedan tror han bara kan komma när han vill!..
Han ville att jag skulle komma igår, men jag sa nej direkt och sen bara la på.....

Min bror kom nyss hit, så ska gå och vara lite social nu :) busa lite med hans barn hehe
Skriver mer lite senare hörs!



Tjejer förlåter,
men glömmer ALDRIG

killar glömmer,
men förlåter ALDRIG



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: