SKRIVET: 2008-07-27, kl 22:31:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Köpenhamn!

Jag och Sonya :) Jag och Ita :) Jag och Ita på resturangen!
Sonya och Jaah hehe Ita, Jag och Sonya :) Drinkar!
Ita hahah! Cykel taxii ahha Vi :)

Va i Danmark igår, åkte till Köpenhamn. Vi skulle dit och shoppa över dagen. Så vi tog tåget från Växjö 8.15 sen var vi där till 21 :) Hade riktigt roligt!
Först gick vi och shoppade, fast blev besviken. Trodde jag skulle hitta mer kläder, Köpte bara en röd bikini, en grå/svart tunika, en röd tunika och ett svart silvrigt linne.
Ville hitta mer kläder men hittade inget. Men butiken Zara och New Yorker var bra affärer, Fanns snyggast kläder och billigast. Efter vi hade shoppat från 12 till 4 typ.. va vi heeelt döda, jag hade skitont i fötterna, sån skoskav, valde verkligen fel skor. Vi hade inte ätit på hela dagen. så vi gick till en resturang, den första vi såg. Det var så sköönt att bara sätta sig ner! :) men det var dyrt där men aja orkade inte bry mig va så trött.
Sen efter vi hade ätit så gick vi och satt oss på en pub orkade verkligen inte gå. Vi drack några cider och tog en drink. Sen kom Anna, Max och Bella :) så umgicks vi lite med dom, sen skulle dom vidare. så gick jag, Sonya och Ita till en annan Pub och beställde en drink.
Jag handlade upp mina pengar på mer sprit än kläder, hehe det som jag inte skulle göra. Men skulle göra av med pengarna så fick bli så för hittade inga kläder ju.
Det var trevligt och jättefint väder!! Lite varmt för shopping bara hehe. men man får inte klaga :)
Sen vid 21 åkte vi hem med tåget. Jättetrötta var vi, och självklart är det några störande, fulla typ 14-15 åriga som skriker och stör som faaan! Och ingen sa till dom. så gick Sonya fram och frågade om dom kunde dämpa sig lite. För det var inte bara vi som störde oss. Så typ skrek hon att hon inte kunde dämpa sig och sånt. Åååh så störande va det!!. heela jävla resan åkte vi med dom med. aja.. det var dom som gjorde bort sig.
Sen när vi kom hem till Växjö vid halv 12 tog vi taxi hem satt oss hos Sonya tog några öl och spelade lite kort sen vid tiden gick vi och la oss. Vi skulle åkt till en fest men ingen av oss orkade hehe. Men dagen va lyckad! :) hade kul, det var sköönt att bara komma bort från Växjö och göra något!
Nästa gång ska vi vara där längre, vara där över en helg eller nått. Så man shoppar en dag och festar den andra :)

Imorgon är det jobb igen. Men är ledig helgerna nu iallafall :)
Nästa helg kanske blir Göteborg med tjejerna :D få se om jag har några pengar kvar, ska ner till stan imorgon och handla lite kläder och ska försöka hitta skor. Hittar aldrig skor, vill ha Pumps med smal klack. men alltid är det tjock klack. aja få se vad jag hittar :)

Helgen har varit jättebra! Fredagen va jag, Anna, Sonya, Max och Bella ute och åt på Akropolis! sen stack jJag, Ita och Sonya och festade lite :)
Sonya och Jag sonya o jag :) 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: