SKRIVET: 2008-08-28, kl 18:19:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag.

Varför kan han inte bara förstå, kan det vara så svårt att bry sig om någon.. eller vad vill du egentligen? känns underbart men ibland vet jag inte vad vi står..men pallar inte ha det så, antingen är det bara vi! eller så glömmer vi allt..det ända jag vill känna är att du bryr dig! men känns inte som du gör det! 

Va nere på stan igår med Anna, åkte ner 10 på morgonen tror jag aldrig åkt ner så tidigt när man är ledig hehe, men Anna fick upp mig! :) så åkte ner shoppade! hämtade mina skor som jag hade lagt undan, helt förälskad i dom,  så fina är dom, sen köpte några tröjor o ett par byxor , och hämtade ut mitt klädpacket :) så de mesta av pengarna försvann igår haha, ska växla in resten till turkiet..
efter stan så hämtade min systers 2 döttrar på dagis och ena i skolan skulle passa dom hela dagen, sen när jag hade gått o lagt dom vid 9tiden, va verkligen helt slut! ville bara hem och sova. sen vid typ halv 10 kom syrran så kunde jag gå hem,  sen ringde Sandra frågade om jag skulle med ut.. så blev på lite festhumör, tog några öl och åkte ner till stan träffade några tjejkompisar :) satt och drack sen gick vi till De luxe, första gången jag var där och har bott i Växjö hela mitt liv haha, men de va okej där, mkt folk som va ute :) kul kväll blev det! 
idag va jag rättså trött, och sen vid 4 skulle passa min systers döttrar igen, så gick och hämtade dom. nu sitter jag här, är verkligen trött.ska snart hem till syrran och kolla på någon film med ungarna sen ska lägga dom , sen bara hem och soova. ska bli så sköönt!

Bara 6 dagar kvar!!! :) ska bli så sköönt att komma iväg nu. få lite sol och bad och shoppa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: