SKRIVET: 2008-08-18, kl 12:10:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag.

Va ett tag sen jag skrev nu, har slutat jobba nu, va sista dagen igår.. fast ska jobba som timanställd där, fast vet inte hur mycket det blir..de kan vara lite jobbit och inte veta när de blir och hur mkt.

Måste börja kolla på lite andra jobb..så seeegt, orkar inte skaffa nytt jobb..men måste!.. fast ska vänta lite.. åker till Turkiet snart, så efter det så ska jag kolla jobb. så nu innan blir de bara leedigt! :)

Beställde lite kläder igår, 2 snygga tunikor sen lite andra saker:), och sen skitsnygga tallrikar, som jag ska ha när jag flytta hemifrån, när det nu blir haha.

Har inte så mkt o skriva, har inte hänt så mycket bara jobbat typ..eller joo har börjat träffa A igen :) känns faktiskt bra. få bara se vad det leder till, de andra gångerna har ju inte funkat precis..Vi har haft våra bra och dåliga stunder. Han säger att han har ändras men kan fortfarande inte lita på honom, det gör ont att inte veta vad som är sant, Vill att det ska vara sant för det låter så bra, men vet inte längre vad jag ska tro...Varje gång verkar han har ändras som han säger, men ord räcker inte för mig längre, Utan nu får han visa det genom handlingen. Men ska ge de en chans. För vill verkligen vara med honom! :) Hoppas bara han känner samma som jag..

Efter jobbet igår skulle sova lite vid typ 19, va så trött. skulle bara vila sen vaknade idag haha vid 11, verkade behöva sova. :P 16 timmar sov jag typ..men de va sköönt! :)
Förra helgen träffade tjejerna!, va ett tag sen jag sååg dom.  så va kul och träffa dom, vi förfestade hos Jasmine sen stack vi till Grace premiären, hade riktigt kul har inte haft så kul på länge!. hade riktigt ont i fötterna efter den kvällen hehe, vi dansade verkligen loss :D


tjejerna :)<3





Per

När åker du till Turiket? jag åker med dit snart :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: