SKRIVET: 2008-08-24, kl 23:25:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Kräftskiva!



jag , mamma o lillasyrran!hahah

Idag mår man skit, efter festandet igår, vi hade kräftskiva på gården, så hela familjen, vänner och grannarna var med!, riktigt trevligt! Vi började äta vid 8 tiden, sen blev det att festaa! haha alltid galet på de gårdsfester vi har haft!, alltid slutar det med att dom står på bordet och sjunger med och dansar till låten som spelas! hahah, men de är alltid kul! och party tältet går alltid sönder för någon lyckas alltid trilla igenom det haha, Teddie var det som gjorde det denna gången haha!
Idag när jag vaknade låg det lite folk överallt..min bror, hans tjej låg på golvet i vardagsrummet helt nerdeckade hahah, sen sprang ungar runt lite överallt, min syrras pojkvän vaknade precis o syrran hade åkt till jobbet stackarn hon fick nog inte mkt sömn i natt. haha sen va det lite andra haha, jag gick upp och åt lite sen gick jag och la mig igen, har sovit hela dagen typ.

Nu är det inte långt kvar tills vi åker till Turkiet, Side, den 3 september åker vi! :) ska bli så skönt att komma iväg!
Lovat syrran att passa hennes döttrar, så imon vid 4 ska hämta ena på förskolan sen gå till ett dagis och hämta den andra. sen passa dom till 8-9 på kvällen. och ska göra de ända till Torsag!. fast man måste ställa upp :) sen blir inte mkt mer att göra ska träffa Alberto med :) sen ner till stan på onsdag, köpa ett par skitsnygga skor röda pumps med en rosett på ! fastnade för dom direkt! sen ska hämta ut mitt klädpacket som har komit nu :) sen växla in pengar till turkiet har inte gjort det än..så har lite att göra i veckan, känns bra!, hatar att inte ha något att göra , bara gå hemma är verkligen så seegt!..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: