SKRIVET: 2008-08-31, kl 03:45:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen!

Nu sitter jag här och väntade på att Han skulle komma, men han kom aldrig fast han sa att han skulle... han hann säkert decka innan.. kanske var bäst så..
hade en riktigt kul kväll igår, va ute med Jasmine och Vicky ! Vi va på Loft och dansade loss :D sen va vi och efterfestade med några ! verkligen en kul kväll! fick dock inte träffa Han, fast han ringde typ heeela natten och ville men jag skulle på en efterfest med Vicky så kunde inte ses just då, men sen när vi väll skulle ses så ringde han aldrig igen. aja..sånt händer jag fick en kul kväll iallafall..!
Redan Söndag, bara 3 dagar kvar nu, vill verkligen iväg.. komma bort från allt! sen få se hur det blir mellan Han och mig när jag kommer tillbaka.. Han ska också iväg nu till Italien..hmm..få se hur det blir, vet ju vad som hände sist! Inte lika kul och få veta sånt. ibland vill man inte höra sanningen för det gör för ont!..skulle vara bättre och inte veta något! men alla säger att man ska vara ärlig, ärlighet vara längst.. så får väll inte klaga om Han nu är det!...
Ska städa mitt rum imorgon och börja packa lite :).
Men nu ska jag gå ut och ta en ciggarett sen gå och sova klockan är redan 4 snart..  Tiden bara rinner iväg..









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: