SKRIVET: 2008-08-04, kl 17:01:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

:)

Äntligen har mamma,pappa och lillebror åkt :) hah är hemma själv nu några dagar, så sköönt ska det bli :)..helgen va lyckad, fredagen ringde Jacqueline så vi förfestade hemma hos henne, vi och några tjejer till sen stack vi till Loft :) det va roligt! Mkt folk som vanligt, men de ska det ju vara :) Lördagen va så trött, men hade lovat Anna att hitta på något, så vi bestämde att vi skulle ha lite fest i lokalen. så frågade mamma och jag fick nyklarna :) men sen kunde ändå inte Anna, så trååkigt! men hon hittade ingen barnvakt, pappan ställer ju aldrig upp, bara när det passar han.. aja, men Sonya,Ita,Eleni och jag började förfesta hemma hos Sonya sen stack vi upp till lokalen. så kom det folk. :)   det var helt okej. förutom att jag gick hem och deckade vid typ 2 tiden haha, men festen fortsätte nog en stund efter haha  tror jag...igår kom 2 st över så tog de lugnt och så kollade på lite film :) . Va så sköönt att vara ledig idag, ska ner till affärn nuu sen förbi Anna en stund :)
sen måste jag nog städa lokalen, har inte gjort det än... så seegt.. Sonya och dom skulle hjälpa mig men dom har åkt till Halmstad nu...så får se när jag orkar städa haha.


 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: