SKRIVET: 2008-04-23, kl 18:36:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skaffat blogg

image2

Skaffat mig en blogg nu ! :)

Ni som vill veta lite mer om mig, så heter jag Matilda, och ska snart fylla 19år. Jag går hotell resturang tredje året på John Bauer.! så tar studenten nu i sommar ! ska bli riktigt sköönt :D men som alla säger att skolan va den bästa tiden, om man jämför med när man ska börja jobba sen, usch va segt.. jobba typ varje dag.. fast då är det ju skillnad då får man ju pengar lite mer än 1050kr som man får när man går i skolan hehe.. så då kan man nog hitta på mer saker! när man är ledig förstås :P

jag bor fortfarande hemma med min mamma o pappa o 2 syskon sen har jag 4st till syskon fast dom har redan hunnit flytta hemifrån. =P
snart blir det väll min tur får jag hoppas ! :D
aja..ni får läsa min blogg så¨får ni nog veta mer om mig.. hoppas ni inte blir uttråkade =P







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: