SKRIVET: 2008-04-26, kl 20:09:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sanningen gör ont.

image6

Vad ska man göra när man vet allt nu, men ändå gömmer man sig från det, förnekar det för mig själv, förnekar o förtränger sanningen.
Jag vill bara hitta någon som kan älska mig och inte bara utsidan ser, vill vara lycklig. Men om man inte vågar lita på någon hur gör man då? att alla jag har trättat, har jag fallit för deras lögner för tillslut kommer spelet fram.
men då är man redan fast för man hoppas, tror och vill alltid att allt ska bli bra att han kommer förändras så man förtränger och förnekar det dåliga. och fortsätter, spelar de spel han vill ha.
men nu vet inte längre vad jag vill, vet inte längre vad jag känner. vet inte längre vad som är sant eller falskt
jag vet inte ens om jag fortfarnade gillar Han, eller om mina känslor börjar bli starkare för Han, hans kärlek jag inte kan ha, den som har känts som längst och starkarst men plågar mig mest...kanske jag bara inbillar mig allt, att jag bara ser allt bra och därför jag vill ha dom kvar för ingen vill ju bli ensam tillslut. Rädd att förlora någon, men går det att förlora någon som man inte har?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: