SKRIVET: 2008-04-23, kl 18:46:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Onsdag!

Skolan idag, hade rörlig bild, skit seg lektion. tiden går så sakta men idag gick det rätt snabbt för vi gick på stan och filmade lite :) .. sen efter den lektionen slutade vi, så gick jag och Emsi o pluggade lite på projektarbetet, har inte komit alls långt ¨på de och de är redovisning snart.. men vi får försöka hinna!

efter skolan så fick jag värsta städrycktet, så städade hela lägenheten haha.. så mamma kommer blir glad när hon kommer hem :)

ska sätta på mig och plugga nu, har ett jättestort matteprov om 2 veckor som avgör om jag får G eller IG... och får bara en chans på mig med..så måste verkligen klara de! så önska mig lycka till :) så får vi se hur det går haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: